Мобільне навчання як засіб формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів
Анотація
Електронне навчання являє собою сучасний погляд педагогічної думки на вимоги інформаційного суспільства. Високий розвиток та розповсюдження інформаційно-комунікаційних технологій сприяє не тільки збільшенню та доступності інформації навчального призначення, а й вимагає від сучасної освіти адекватних і дієвих кроків до їх використання. Розвиток мобільних засобів комунікації та покращення їх характеристик дозволяє говорити про створення нового напряму електронного навчання – мобільного. У статті проаналізовані переваги та недоліки мобільного навчання, розглянуто питання використання мобільного навчання в самоосвітній діяльності та формуванні самоосвітньої компетентності.
E-learning is a modern educational thought in mind the requirements of the information society. High development and dissemination of information and communication technologies contributes not only to increase the availability of information and educational purposes, but also requires modern education adequate steps to use them. The development of mobile communications and improve their performance suggests the creation of a new area of e-learning – mobile. The paper analyzed the advantages and disadvantages of mobile learning examined the use of mobile learning in self-education and the formation of self-educational competence.