Застосування інформаційних технологій у процесі формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців з фізичної терапії та ерготерапії

Ключові слова: інформаційні технології, самоосвітня компетентність, професійна підготовка, майбутні фахівці з фізичної терапії та ерготерапії

Анотація

Для успішного професійного розвитку у майбутнього фахівця з фізичної терапії та ерготерапії необхідно сформувати самоосвітню компетентність, що дозволить йому самовдосконалюватися та бути конкурентним на ринку праці в умовах інтенсивного розвитку технологій. Використання інформаційних технологій у закладах вищої освіти дозволяє досягти інтенсифікації всіх ланок навчально-виховного процесу, оптимізації методів навчання, а також активного використання технологій відкритої освіти. У статті розглянуто особливості застосування інформаційних технологій у процесі формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців з фізичної терапії та ерготерапії у процесі професійної підготовки.

For the successful professional development of the future specialist in physical therapy and ergotherapy it is necessary to form a self-educational competence that will allow him to improve himself and to be competitive in the labor market in the conditions of intensive development of technologies. The use of information technologies in higher education institutions allows for the intensification of all links in the educational process, the optimization of teaching methods, as well as the active use of open education technologies. The article deals with the peculiarities of the use of information technologies in the process of forming the self-educational competence of future specialists in physical therapy and ergotherapy in the process of vocational training.

Опубліковано
2019-12-03