|
|
|
Зміст – 2024
|
1-3 |
Від
редакційної колегії |
4-5 |
|
|
|
|
МАТЕМАТИКА. |
MATHEMATICS.
|
6 |
|
|
|
|
|
Волков С.В. |
Serhii V. Volkov |
|
|
Про обчислення об’єму квазіоктаедрів |
On
calculating the volume of quasi-octahedrons |
7-14 |
завантажити |
Стаття присвячена знаходженню
об’єму геометричних тіл – квазіоктаедрів і наочно
демонструє зв’язок всім відомої і зрозумілої кількісної характеристики
простору, що займає тіло з, так-званими, спеціальними функціями – функціями,
які не виражаються через елементарні та представляються у вигляді рядів або
інтегралів. В загальному випадку, отримано формулу обчислення об’єму квазіоетаедрів, який знаходиться через значення бета або гамми функції.
|
The
article is devoted to finding the volume geometric shapes quasi-octahedrals and clearly demonstrates the connection of a
well-known and understandable characteristic of a body with the so-called
special functions - functions that are not expressed through elementary
functions and are represented as series or integrals. In general, a formula
for calculating the volume of quasi-ahedra, which
is found through the value of beta or gamma of the function, is obtained. |
|
|
Ключові слова: октаедр, еліпсоїд, параболоїд, об’єм,
спеціальна функція, гамма функція, бета функція,
Якобіан, факторіал, інтеграл. |
Keywords: octahedron, ellipsoid, paraboloid, volume, special function, gamma function,
beta function, Jacobian, factorial, integral. |
|
|
DOI: |
|
|
Самусенко П.Ф., Даниліна
Г.В., Рашевський М.О. |
Petro F. Samusenko, Galyna V. Danylina, Mykola O. Rashevs’kyi |
|
|
Про асимптотичне інтегрування лінійних систем диференціальних рівнянь з відхиленням
аргументу |
On the
Asymptotic Integration of Linear Systems of Differential Equations with Delay |
15-23 |
завантажити |
Побудовано асимптотичне
зображення розв'язку для основної початкової задачі системи лінійних сингулярно збурених диференціально-різницевих рівнянь.
Інтегрування таких систем рівнянь із нестабільним спектром розпочато у працях
М. І. Шкіля та його учнів. У цьому дослідженні побудовано асимптотичне
зображення розв’язку системи диференціально-різницевих рівнянь із нестабільностями у спектрі головної матриці. Досліджено
також нестабільність, характерна лише для рівнянь з відхиленням аргументу.
Дано асимптотичні оцінки похибки. |
An
asymptotic representation of the solution for the basic initial problem of a
system of linear singularly perturbed differential equations delay is
constructed. The integration of such systems of equations with unstable
spectrum was started in the works by M. I. Shkil’
and his students. In this study, an asymptotic representation of the solution
of a system of differential-difference equations with instabilities in the
spectrum of the main matrix is constructed. The instability peculiar only in
equations with argument deviation is investigated. Asymptotic estimates of
the error are given. |
|
|
Ключові слова: точка повороту, сингулярне
збурення, асимптотичний розв'язок, диференціально-різницеве рівняння |
Keywords: turning point, singular
perturbation, asymptotic solution, differential-difference equation. |
|
|
DOI: |
|
|
Бондар Д.Ю., Кадубовський О.А. |
Diana S. Bondar, Оleksandr А. Kadubovskyi |
|
|
Про метричні співвідношення в прямокутному тетраедрі та суміжні питання |
On Metric
Relations in a Rectangular Tetrahedron and Related Issues |
24-50 |
завантажити |
Представлена стаття присвячена
систематизації фактів геометрії тетраедра, зокрема ортоцентричного і
прямокутного та популяризації властивостей прямокутного тетраедра. Також
висвітлено авторський підхід до можливого впровадження у шкільний курс
геометрії властивостей та метричних співвідношень прямокутного тетраедра
шляхом поміркованого добору дидактичного матеріалу під час вивчення
відповідних тем стереометрії. |
The
presented article is dedicated to the systematization of facts about the
geometry of the tetrahedron, particularly the orthocentric
and rectangular types, and to popularizing the properties of the rectangular
tetrahedron. The article also highlights the author's approach to the
possible introduction of the properties and metric relations of the
rectangular tetrahedron into the school geometry curriculum through the
careful selection of didactic material during the study of relevant topics in
stereometry. |
|
|
Ключові слова: ортоцентричний
тетраедр, прямокутний тетраедр, властивості, метричні співвідношення, ознаки
рівності, впровадження |
Keywords: orthocentric tetrahedron, rectangular
tetrahedron, properties, metric relations, criteria for equality,
implementation |
|
|
DOI: |
|
|
Чайченко С.О., Шотт
В.Г. |
Stanislav O. Chaichenko,
Viktoriia H. Shott |
|
|
Нерівності типу Чебишева для інтегралів по
необмежених проміжках |
Chebyshev Type Inequalities For Integrals
On Unbounded Intervals |
51-58 |
завантажити |
В роботі доведено нерівності
типу Чебишева для рядів та інтегралів по необмежених
проміжках інтегрування. |
We proved
some Chebyshev type inequalities for series and
integrals on unbounded intervals. |
|
|
Ключові слова: нерівності для рядів, нерівності
для інтегралів, нерівності типу Чебишева |
Keywords: inequalities for series,
inequalities for integrals, Chebyshev type
inequalities |
|
|
DOI: |
|
|
ІНФОРМАТИКА ТА |
COMPUTER
SCIENCES AND |
59 |
|
|
|
|
|
Седашев Я.Ю., Турка Т.В. |
Y. Sedashev, T. Turka |
|
|
Використання Google-сервісів під час вивчення інформатики у старшій школі |
The use of
Google services during the study of informatics in high school |
60-65 |
завантажити |
У статті обґрунтовано
необхідність використання Google-сервісів під час вивчення інформатики у
старшій школі. Проаналізовано наявність безпечних доступних умов для обміну
інформацією та зберігання індивідуальної освітньої траєкторії у класичному
розумінні між вчителями та учнями старшої школи. Розкрито модель спільної
роботи учасників освітнього процесу. Запропоновано основні переваги та
можливості платформи G Suite for
Education для навчання у старшій школі. |
The
article proves the necessity of using Google services during the study of
informatics in high school. The presence of safe and accessible conditions
for information exchange and storage of individual educational trajectory in
the classical sense between teachers and high school students was analyzed.
The model of joint work of the participants of the educational process is
revealed. The main advantages and capabilities of the G Suite for Education
platform for high school education are offered. |
|
|
Ключові слова: платформа G Suite
for Education, Gmail, Google Диск, Google Календар, Google Презентації, Google Classroom, Google Meet |
Keywords: G Suite for Education platform,
Gmail, Google Drive, Google Calendar, Google Presentations, Google Classroom,
Google Meet |
|
|
DOI: |
|
|
Федоренко О.Г., Фісенко А.А., Зима Г.С. |
Olena G. Fedorenko,
Anastasia A. Fesenko, Hanna S. Zyma |
|
|
Розвиток медіаграмотності учнів під час
вивчення інформатики |
Development
of students' media literacy during computer study |
66-74 |
завантажити |
У статті розглядається
актуальна проблема розвитку медіаграмотності учнів
середньої школи в умовах
інформаційного суспільства. Обґрунтовується важливість розвитку навичок
критичного сприйняття, аналізу та створення медіаконтенту
для підготовки школярів до безпечної та ефективної взаємодії з різними типами
медіа. Проаналізовано потенціал уроків інформатики для впровадження медіаосвіти через виконання практичних завдань із пошуку,
перевірки та представлення інформації, дотримання авторського права,
безпечної онлайн поведінки та створення власних медіапродуктів. |
The
article considers the actual problem of media literacy development of
secondary school students in the conditions of the information society. The
importance of developing skills of critical perception, analysis and creation
of media content for preparing schoolchildren for safe and effective
interaction with various types of media is substantiated. The potential of
computer science lessons for the implementation of media education through
the performance of practical tasks of searching, checking and presenting
information, observing copyright, safe online behavior and creating one's own
media products was analyzed. |
|
|
Ключові слова: медіаграмотність,
медіаосвіта, медіаконтент,
критичне мислення, інформаційна безпека, інформатика |
Keywords: media literacy, media education,
media content, critical thinking, information security, informatics |
|
|
DOI: |
|
|
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ |
TEACHING
METHODS |
75 |
|
|
|
|
|
Беседін Б.Б., Миронов А.Г. |
Boris B. Besedin, Andrii G. Myronov |
|
|
Особливості використання тестового контролю в умовах дистанційного
навчання |
Features
of using test control in a remote format |
76-83 |
завантажити |
У статті
досліджується використання тестового контролю в умовах дистанційного навчання
з використанням популярних сервісів «На Урок», Google
Classroom та Google
Форми. Аналізуються переваги та
недоліки застосування тестів у дистанційному форматі. Наводиться приклад
тесту для перевірки знань учнів 5 класу з теми «Розв’язування текстових задач
на додавання та віднімання натуральних чисел». |
The article investigates the use of
test control in distance learning
with the use of popular
services "For the Lesson" Google Classroom and Google Forms. The advantages and disadvantages of using tests in
a distance format are analysed. An example of
a test for testing the knowledge
of 5th grade students on the
topic "Solving text problems on addition and
subtraction of natural numbers" is presented. |
|
|
Ключові слова: тестовий контроль, урок
математики, дистанційне навчання, дистанційний формат, школа |
Keywords: test control, mathematics lesson, distance learning, distance format, school |
|
|
DOI: |
|
|
Беседін Б.Б., Одінцова
Є.П. |
Boris B. Besedin, Yelyzaveta P. Odintsova |
|
|
Використання технології доповненої реальності під час вивчення геометрії
в закладах загальної середньої освіти |
Using
augmented reality technology in teaching geometry in secondary education
institutions |
84-88 |
завантажити |
Стаття присвячена дослідженню використання
технології доповненої реальності під час вивчення геометрії в закладах
загальної середньої освіти. Розглядаються переваги та можливості використання
AR-технологій
в навчальному процесі, особливо в контексті вивчення геометрії. Дослідження
включає в себе аналіз впливу засобів доповненої реальності на залучення учнів
до навчання, покращення їх розуміння геометричних концепцій та підвищення
мотивації до вивчення предмету загалом. Результати представленого дослідження
можуть бути корисними для вчителів, які цікавляться різноманітними
інноваційними засобами для покращення навчального процесу. |
The article is dedicated
to exploring the use of
augmented reality technology in teaching geometry in secondary education institutions. It discusses the advantages and possibilities of using AR technologies
in the educational process, especially in the context of
studying geometry. The research includes an analysis
of the impact of augmented
reality tools on engaging students
in learning, improving their understanding of geometric concepts, and increasing motivation to study the subject
overall. The results of the
presented study can be beneficial
for teachers interested in various innovative tools to enhance
the learning process. |
|
|
Ключові
слова: доповнена реальність, імерсивні
технології, навчальний процес, методика навчання математики |
Keywords: augmented reality, immersive technologies, learning process, mathematics teaching methodology |
|
|
DOI: |
|
|
Бібікова І.В., Вертипорох Т.О., Турка Т.В. |
I.V. Bibikova, T.О. Vertypokh, T.V. Turka |
|
|
Методика вивчення функцій в шкільному курсі математики |
The method
of studying functions in the school course of mathematics |
89-96 |
завантажити |
Стаття присвячена
огляду сучасних методичних підходів до вивчення функцій в шкільному курсі
математики. Розглядаються загальні поняття функції та її введення в середній
школі, а також різні методи та форми, що використовуються вчителями для
формування уявлень учнів про поняття функції, її властивості та графіки.
Результати статті отримані з досвіду викладання в школі. |
The article is devoted
to the review of modern
methodological approaches
to the study of functions
in the school mathematics course. The general
concepts of the function and its introduction
in secondary school are considered,
as well as various methods
and forms used by teachers
to form students' ideas about the concept
of a function, its properties and graphs. The
results of the article are
obtained from the experience of teaching at
school. |
|
|
Ключові слова: функція, графік функції, властивості функції, аналітичний вираз функції,
способи задання функції, методи та форми подання
функцій |
Keywords: function, graph of a function, properties of a function, analytical expression of a function, ways of specifying a function, methods and forms of
presenting functions |
|
|
DOI: |
|
|
Величко В.Є., Федоренко О.Г., Хорішко Д.С. |
Vladyslav Ye. Velychko,
Olena G. Fedorenko, Dmytro S. Khorishko |
|
|
Інноваційні технології навчання на уроках математики |
Innovative
learning technologies in mathematics lessons |
97-105 |
завантажити |
У статті досліджуються сучасні
інноваційні технології, які використовуються для викладання математики в
школах. Автори аналізують переваги та виклики, пов'язані з інтеграцією цих
технологій у навчальний процес, наголошуючи на необхідності підготовки вчителів
та адаптації електронних освітніх ресурсів. Висновки підкреслюють, що
інноваційні технології створюють нові можливості для підвищення ефективності
математичної освіти, роблячи її більш цікавою, динамічною та інклюзивною. |
The
article examines modern innovative technologies used for teaching mathematics
in schools. The authors analyze the advantages and challenges associated with
the integration of these technologies into the educational process,
emphasizing the need for teacher training and adaptation of electronic
educational resources. The conclusions emphasize that innovative technologies
create new opportunities for improving the effectiveness of mathematics
education, making it more interesting, dynamic and inclusive. |
|
|
Ключові слова: інноваційні технології, навчання
математики, інтерактивне навчання, електронні освітні ресурси |
Keywords: innovative technologies,
teaching mathematics, interactive learning, electronic educational resources |
|
|
DOI: |
|
|
Величко В.Є., Сенчук І.В. |
Vladyslav Ye. Velychko,
Inna V. Senchuk |
|
|
Формування математичної компетентності учнів в процесі вивчення теми |
Formation
of mathematical competence of students in the process of studying the topic
"Derivative and its application" |
106-114 |
завантажити |
У статті розглядається процес
формування математичної компетентності учнів під час вивчення теми «Похідна
та її застосування». Зосереджено увагу на інтеграції теоретичних знань і
практичних задач, що дозволяє учням усвідомити реальне значення похідної в
різних галузях науки та повсякденному житті. Використання практичної
направленості курсу математики, сучасних технологій, інтерактивних методів
навчання та міждисциплінарних підходів розкриває нові можливості для
зацікавлення учнів та підвищення їхньої мотивації до навчання. Стаття
акцентує на важливості застосування реальних задач, проектної діяльності для
формування ключових навичок і критичного мислення. У висновку підкреслюється
необхідність комплексного підходу до навчання, що включає теоретичну
підготовку, практичні заняття та використання інноваційних методик, для
досягнення високого рівня математичної компетентності учнів. |
The
article examines the process of forming students' mathematical competence
during the study of the topic "Derivative and its application".
Attention is focused on the integration of theoretical knowledge and
practical problems, which allows students to realize the real meaning of the
derivative in various fields of science and everyday life. The use of the
practical focus of the mathematics course, modern technologies, interactive
teaching methods and interdisciplinary approaches opens up new opportunities
for engaging students and increasing their motivation to study. The article
emphasizes the importance of applying real problems, project activities for
the formation of key skills and critical thinking. The conclusion emphasizes
the need for a comprehensive approach to education, which includes
theoretical training, practical classes and the use of innovative methods, to
achieve a high level of students' mathematical competence. |
|
|
Ключові слова: математична компетентність, навчання математики, електронні
освітні ресурси |
Keywords: mathematical competence,
teaching mathematics, electronic educational resources. |
|
|
DOI: |
|
|
Кайдан Н.В., Соколова П.С. |
Nataliia V. Kaidan,
Polina S. Sokolova |
|
|
Реалізації STEAM-проєктів на уроках математики
в сучасній школі |
The
implementation of STEAM projects in mathematics lessons in a modern school |
115-120 |
завантажити |
У статті розглянуто проєктну діяльність, як засіб реалізації STEAM-освіти
у навчально-виховному процесі в сучасній школі. Розглянуто та проаналізовано
процес використання проєктної діяльності як засіб
реалізації STEAM-освіти в сучасній школі. Наведено
етапи та принципи реалізації STEAM-проєктів. |
In the
article, the project activity is considered, as a basis for the
implementation of STEAM education in the primary-vocational process in a
modern school. It was reviewed and analyzed the process of choosing a project
activity as a way of implementing STEAM education in a modern school. A stage
of principles for the implementation of STEAM projects has been introduced. |
|
|
Ключові слова: STEAM-освіта,
STEAM-проєкт,
метод проєктів, навчально-виховний процес |
Keywords: STEM education, STEAM projects,
educational process |
|
|
DOI: |
|
|
Косенко В.В., Шулик Т.В.. |
Victoriia V. Kosenko,
Tetiana V. Shulyk |
|
|
Результати опитування вчителів математики 10-11 класів щодо використання
методу проектів у навчанні алгебри і початків аналізу |
Results of
the Survey of Mathematics Teachers in Grades 10-11 Regarding the Use of the
Project Method in Teaching Algebra and Beginning of Analysis |
121-130 |
завантажити |
У статті
представлено результати опитування вчителів математики 10-11 класів щодо
обізнаності та використання методу проєктів у
навчанні алгебри і початків аналізу. Сформульовано означення методу проєктів, розглянуто історичні аспекти становлення
методу. Узагальнено переваги та недоліки використання методу проєктів у
курсі алгебри і початків аналізу у старшій школі. |
The article highlights the results of
the survey of mathematics teachers in grades
10-11 regarding awareness
and using the project method
in teaching algebra and beginning
of analysis. The definition of the project
method is formulated, and historical aspects of its development
are reviewed. The advantages and disadvantages of using the
project method in high school
are summarized. |
|
|
Ключові слова: метод проєктів, алгебра і початки аналізу,
опитування, вчитель математики, учень, старша школа |
Keywords: project method; algebra
and beginning of analysis; survey;
mathematics teachers; students; high school |
|
|
DOI: |
|
|
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ |
TEACHING
METHODS |
131 |
|
|
|
|
|
Ворошилов В.В., Бєлошапка
О.Я. |
Vyacheslav V. Voroshilov, Oleksandr Y. Beloshapka |
|
|
Інтеграція інформатики до навчання фізики |
Integration
of computer science into physics education |
132-140 |
завантажити |
Стаття присвячена висвітленню
користі зв’язку програмування та фізики для учнів. Обґрунтовано вибір
початкового предмету та мови програмування для даної ідеї синергії предметів.
В статі надано приклад теоретичного та практичного матеріалів для міжпредметного зв’язку – дві задачі різних тем та різного
рівня складності, лістинг коду на мові програмування Java
який обчислює дві надані задачі та теоретичний матеріал для розуміння і
пояснення коду. |
The
article dedicated to highlighting the benefits of integrating programming and
physics for students. The choice of the initial subject and programming
language for this interdisciplinary synergy is substantiated. The article
provides examples of both theoretical and practical materials for
interdisciplinary connections – two problems from different topics and of
varying complexity, a Java code listing that solves the given problems, and
theoretical material for understanding and explaining the code. |
|
|
Ключові слова: навчальний процес, релевантність, програмування, java,
розв’язання задач |
Keywords: educational process, relevance,
programming, Java, problem-solving |
|
|
DOI: |
|
|
Панчук А.Б., Бєлошапка
О.Я. |
Anastasiia Panchuk,
Оleksandr Ya. Beloshapka |
|
|
Методи розв’язування астрофізичних задач у шкільному курсі фізики |
Methods of
solving astrophysical problems in the school physics course |
141-147 |
завантажити |
Стаття присвячена аналізу
методів розв'язання астрофізичних задач у шкільному курсі фізики. У роботі
розглядаються різні типи астрофізичних задач і методи їх вирішення |
The paper
discusses different approaches to teaching astrophysics, their advantages and
disadvantages. The use of these methods helps to improve the quality of
learning, develop critical thinking, analytical and technical skills of
students, as well as their motivation and interest in science. It allows
teachers to make physics lessons more visual and interactive, as well as to
provide individualized learning adapted to the needs of each student. The work
also emphasizes the importance of developing students' ability to formulate
problems correctly, build mathematical models, perform calculations, and
analyze results. |
|
|
Ключові слова: астрофізика, астрономічні задачі,
методи і прийоми, аналітичний метод, синтетичний метод, критичне мислення |
Keywords: astrophysics, astronomical problems, methods
and techniques, analytical method, synthetic method, critical thinking |
|
|
DOI: |
|
|
Ткаченко В.М., Жадан О.С. |
Volodymyr М. Tkachenko,
Oleksandr S. Zhadan |
|
|
Використання інтерактивних симуляцій на уроках
фізики у старшій школі |
Use of interactive
simulations in physics lessons in high school |
148-153 |
завантажити |
Стаття присвячена проблемі
використання інтерактивних симуляцій на уроках
фізики у старшій школі. Акцентовано увагу на тому, що вони не є підміною
реального експерименту, а слугують лише допоміжним засобом формування
експериментальних навичок учнів. |
The
article is devoted to the problem of using interactive simulations in high
school physics lessons. Attention is focused on the fact that they are not a
substitute for a real experiment, but serve only as an auxiliary means of
forming students' experimental skills. |
|
|
Ключові слова: освітній процес, фізика, лабораторна робота, засоби навчання,
інтерактивні симуляції, комп'ютерні моделі, експеримент |
Keywords: educational process, physics,
laboratory work, educational tools, interactive simulations, computer models,
experiment |
|
|
DOI: |
|
|
Зміст |
|
154 |
завантажити |
|
Сontents |
156 |
завантажити |
|
|
|
|
|
158 |
завантажити |
|
|
|
Посилання на статті |
Волков С.В. Про обчислення об’єму квазіоктаедрів. Збірник
наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2024. Вип. 14.
С. 7–14. Volkov,
S.V., 2024. Pro obchyslennia obiemu
kvazioktaedriv [On Calculating the Volume of
Quasi-Octahedrons]. Scientific Works of
the Faculty of Physics and Mathematics of Donbas State Pedagogical University,
issue 14, pp. 7–14. Самусенко П.Ф., Даниліна Г.В., Рашевський М.О.
Про асимптотичне інтегрування лінійних систем диференціальних рівнянь з
відхиленням аргументу. Збірник наукових
праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2024. Вип. 14. С. 15–23. Samusenko, P.F., Danylina, G.V., Rashevs’kyi, M.O., 2024.
Pro asymptotychne intehruvannia
liniinykh system dyferentsialnykh
rivnian z vidkhylenniam arhumentu [On the Asymptotic Integration of Linear
Systems of Differential Equations with Delay]. Scientific Works of the Faculty of Physics and Mathematics of Donbas
State Pedagogical University, issue 14, pp. 15–23. Бондар Д.Ю., Кадубовський О.А. Про метричні
співвідношення в прямокутному тетраедрі та суміжні питання. Збірник наукових праць
фізико-математичного факультету ДДПУ. 2024. Вип. 14. С. 24–50. Bondar, D.S., Kadubovskyi, О.А., 2024. Pro
metrychni spivvidnoshennia
v priamokutnomu tetraedri
ta sumizhni pytannia [On Metric Relations in a Rectangular
Tetrahedron and Related Issues]. Scientific
Works of the Faculty of Physics and Mathematics of Donbas State Pedagogical
University, issue 14, pp. 24–50. Чайченко С.О., Шотт В.Г. Нерівності типу Чебишева
для інтегралів по необмежених проміжках. Збірник
наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2024. Вип. 14.
С. 51–58. Chaichenko, S.O., Shott, V.H., 2024.
Nerivnosti typu Chebysheva dlia intehraliv po neobmezhenykh promizhkakh [Chebyshev Type
Inequalities for Integrals on Unbounded Intervals]. Scientific Works of the Faculty of Physics and Mathematics of Donbas
State Pedagogical University, issue 14, pp. 51–58. Седашев Я.Ю., Турка Т.В.
Використання Google-сервісів під час вивчення інформатики у старшій школі. Збірник наукових праць
фізико-математичного факультету ДДПУ. 2024. Вип. 14. С. 60–65. Sedashev, Y., Turka, T., 2024. Vykorystannia Googleservisiv pid chas vyvchennia informatyky u starshii shkoli [The Use of Google Services During the Study of
Informatics in High School]. Scientific
Works of the Faculty of Physics and Mathematics of Donbas State Pedagogical
University, issue 14, pp. 60–65. Федоренко О.Г., Фісенко
А.А., Зима Г.С. Розвиток медіаграмотності учнів під
час вивчення інформатики. Збірник
наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2024. Вип. 14.
С. 66–74. Fedorenko, O.G., Fesenko, A.A., Zyma, H.S., 2024.
Rozvytok mediahramotnosti uchniv pid chas vyvchennia
informatyky [Development of Students' Media Literacy
During Computer Study]. Scientific
Works of the Faculty of Physics and Mathematics of Donbas State Pedagogical
University, issue 14, pp. 66–74. Беседін Б.Б., Миронов А.Г.
Особливості використання тестового контролю в умовах дистанційного навчання. Збірник наукових праць
фізико-математичного факультету ДДПУ. 2024. Вип. 14. С. 76–83. Besedin, B.B., Myronov, A.G., 2024.
Osoblyvosti vykorystannia testovoho kontroliu v umovakh dystantsiinoho navchannia [Features
of Using Test Control in a Remote Format]. Scientific Works of the Faculty of Physics and Mathematics of Donbas
State Pedagogical University, issue 14, pp. 76–83. Беседін Б.Б., Одінцова Є.П. Використання технології доповненої
реальності під час вивчення геометрії в закладах загальної середньої освіти. Збірник наукових праць
фізико-математичного факультету ДДПУ. 2024. Вип. 14. С. 84–88. Besedin, B.B., Odintsova, Y.P., 2024.
Vykorystannia tekhnolohii dopovnenoi realnosti pid chas vyvchennia heometrii v zakladakh zahalnoi serednoi osvity [Using Augmented Reality Technology in Teaching Geometry
in Secondary Education Institutions]. Scientific
Works of the Faculty of Physics and Mathematics of Donbas State Pedagogical
University, issue 14, pp. 84–88. Бібікова І.В., Вертипорох
Т.О., Турка Т.В. Методика вивчення функцій в шкільному курсі математики. Збірник наукових праць
фізико-математичного факультету ДДПУ. 2024. Вип. 14. С. 89–96. Bibikova, I.V. Vertypokh, T.О. Turka, T.V., 2024.
Metodyka vyvchennia funktsii v shkilnomu kursi matematyky [The Method of Studying Functions in the School
Course of Mathematics]. Scientific
Works of the Faculty of Physics and Mathematics of Donbas State Pedagogical
University, issue 14, pp. 89–96. Величко В.Є., Федоренко О.Г., Хорішко
Д.С. Інноваційні технології навчання на уроках математики. Збірник наукових
праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2024. Вип. 14. С. 97–105. Velychko, V.Ye., Fedorenko, O.G., Khorishko, D.S., 2024.
Innovatsiini tekhnolohii navchannia na urokakh matematyky
[Innovative Learning Technologies in Mathematics Lessons]. Scientific Works of the Faculty of Physics
and Mathematics of Donbas State Pedagogical University, issue 14, pp.
97–105. Величко В.Є., Сенчук
І.В. Формування математичної компетентності учнів в процесі вивчення теми
«Похідна та її застосування». Збірник
наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2024. Вип. 14.
С. 106–114. Velychko, V.Ye., Senchuk, I.V., 2024.
Formuvannia matematychnoi kompetentnosti uchniv v protsesi vyvchennia temy Pokhidna ta ii zastosuvannia [Formation of Mathematical Competence of
Students in the Process of Studying the Topic "Derivative and its
Application"]. Scientific Works of
the Faculty of Physics and Mathematics of Donbas State Pedagogical University,
issue 14, pp. 106–114. Кайдан Н.В., Соколова П.С.
Реалізації STEAM-проєктів на уроках математики в
сучасній школі. Збірник наукових праць
фізико-математичного факультету ДДПУ. 2024. Вип. 14. С. 115–120. Kaidan, N.V., Sokolova, P.S., 2024.
Realizatsii STEAMproiektiv na urokakh matematyky v suchasnii shkoli [The Implementation
of STEAM Projects in Mathematics Lessons in a Косенко В.В., Шулик Т.В. Результати опитування
вчителів математики 10-11 класів щодо використання методу проектів у навчанні
алгебри і початків аналізу. Збірник
наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2024. Вип. 14.
С. 121–130. Victoriia V. Kosenko, Tetiana V. Shulyk. [Results of the Survey of Mathematics Teachers in Grades 10-11
Regarding the Use of the Project Method in Teaching Algebra and Beginning of
Analysis]. Scientific
Works of the Faculty of Physics and Mathematics of Donbas State Pedagogical
University, issue 14, pp. 121–130. Ворошилов В.В., Бєлошапка О.Я. Інтеграція інформатики до навчання фізики.
Збірник наукових праць
фізико-математичного факультету ДДПУ. 2024. Вип. 14. С. 132–140. Voroshilov, V.V., Beloshapka, O.Y., 2024.
Intehratsiia informatyky do navchannia fizyky [Integration of Computer Science into Physics Education].
Scientific Works of the Faculty of
Physics and Mathematics of Donbas State Pedagogical University, issue 14,
pp. 132–140. Панчук А.Б., Бєлошапка О.Я. Методи розв’язування астрофізичних задач у
шкільному курсі фізики. Збірник
наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2024. Вип. 14.
С. 141–147. Panchuk, A.,
Beloshapka, О.Ya., 2024. Metody rozviazuvannia
astrofizychnykh zadach u shkilnomu kursi fizyky [Methods of Solving Astrophysical Problems in the School
Physics Course]. Scientific Works of the Faculty of Physics and Mathematics
of Donbas State Pedagogical University, issue 14, pp. 141–147. Ткаченко В.М., Жадан
О.С. Використання інтерактивних симуляцій на уроках
фізики у старшій школі. Збірник
наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2024. Вип. 14.
С. 148–153. Tkachenko, V.М., Zhadan, O.S., 2024.
Vykorystannia interaktyvnykh symuliatsii na urokakh fizyky
u starshii shkoli [Use of
Interactive Simulations in Physics Lessons in High School]. Scientific Works of the Faculty of Physics
and Mathematics of Donbas State Pedagogical University, issue 14, pp.
148–153. |