|
|
|
Зміст – 2018
|
1-2 |
Від
редакційної колегії |
3 |
Чуйко С.М., Чуйко О.В. |
|
|
|
|
Пам’яті
Євгена Петровича Белана |
4 |
|
Математика |
8 |
|
|
Новіков О.О., Ровенська О.Г.,
Козаченко Ю.О., Бондаренко А.О., Панюхно В.Д. |
|
|
|
|
Оцінка знизу
головного члена асимптотичної рівності відхилень операторів Фейєра на класі
інтегралів Пуасона |
8 |
|
Бодра В.В., Новіков О.О.,
Козаченко Ю.О., Семенова Ю.І., Сипчук Є.Ю. |
|
|
|
|
Поведінка
головного члена асимптотичної рівності відхилень операторів Фейєра |
12 |
|
Стьопкін А.В., Шулик Т.В.,
Ровенська О.Г., Чала В.В., Шажко С.П. |
|
|
|
|
Наближення
класів інтегралів Пуассона неповними операторами Фейєра |
22 |
|
Кадубовський О.А., Калініченко
Я.В. |
|
|
|
|
Перерахування
двокольорових хордових O -діаграм роду 1, які мають два чорних (або сірих)
циклів, відносно дії групи діедра |
30 |
|
Рябухо О.М., Турка Т.В. |
|
|
|
|
Застосування груп
підстановок для розв’язування задач на перелік |
46 |
|
Рябухо О.М., Пащенко З.Д.,
Стьопкін А.В., Дегтярьов Я.А. |
|
|
|
|
Гаусові числа
Кармайкла |
55 |
|
Фізика. |
60 |
|
|
Надточий В.А., Баранюкова И.С. |
|
|
|
|
Центры
рекомбинации на поверхности полупроводника |
60 |
|
Костиков А.П. |
|
|
|
|
Cветоиндуцированная
дезактивация фосфоресценции триптофана, роль карбонильной группы в механизме
этого явления |
65 |
|
Костиков А.П. |
|
|
|
|
Cенсибилизированные
фотохимические реакции триптофана с алифатическими аминокислотами |
71 |
|
Інформатика
та методика її викладання |
79 |
|
|
Стёпкин А.В. |
|
|
|
|
Распознавание
конечных графов двумя агентами |
79 |
|
Величко В.Є., Федоренко О.Г. |
|
|
|
|
Підготовка
майбутніх учителів інформатики у відповідності до світових стандартів |
83 |
|
Козаченко Ю.О., Стьопкін А.В.,
Новіков О.О., Польська А.А. |
|
|
|
|
Створення
анімації засобами CSS |
89 |
|
Кайдан Н.В., Кива Л.Г. |
|
|
|
|
Використання
системи комп’ютерної математики MathCAD при розв’язанні задач лінійного
програмування практичного спрямування |
97 |
|
Мехтієва З.В. |
|
|
|
|
Організація
дослідницької діяльності студентів на заняттях з математики засобами
інформаційних технологій |
103 |
|
Щенсневич О.В., Щенсневич Ю.Ю. |
|
|
|
|
Програмна
реалізація алгоритму Флойда-Воршелла, для пошуку найкоротших шляхів між усіма
парами вершин графу |
108 |
|
Стьопкін А.В., Турка Т.В.,
Чернякова Я.В. |
|
|
|
|
Використання
офісних додатків у підготовці майбутніх учителів |
113 |
|
Методика
викладання математики в ЗОШ та ВНЗ |
122 |
|
|
Беседін Б.Б., Кадубовський
О.А., Фролов К.О. |
|
|
|
|
Про
алгоритмічний підхід до розв’язування лінійних рівнянь та нерівностей (з
однією змінною) з параметром |
122 |
|
Беседін Б.Б., Чечетенко В.О. |
|
|
|
|
Активізація
пізнавальної діяльності на уроках математики |
134 |
|
Глазова В.В., Садовський П.П. |
|
|
|
|
Підготовка
вчителя математики до роботи в системі електронного навчання з використанням
дистанційних технологій |
139 |
|
Лавренюк А.Ф., Кадубовська
В.М., Кадубовський О.А. |
|
|
|
|
Про один вид
паралелограмів та деякі суміжні питання |
145 |
|
Шулик Т.В., Козаченко Ю.О. |
|
|
|
|
Розв’язування
задач практичного змісту як ефективний спосіб реалізації прикладної
спрямованості шкільного курсу математики в сучасній школі |
162 |
|
Кайдан Н.В., Кайдан В.П.,
Тураненко Х.О. |
|
|
|
|
Особливості
утворення світогляду майбутнього фахівця як результат освітнього процесу |
172 |
|
Методика
викладання фізики і астрономії в ЗОШ та ВНЗ |
176 |
|
|
Лимарєва Ю.М., Кекін М.О. |
|
|
|
|
Дистанційний
експеримент як засіб свідомого засвоєння навчального матеріалу
старшокласниками |
176 |
|
Лимарєва Ю.М., Хатулева В.О. |
|
|
|
|
Організація свідомого
підходу до вивчення фізики у старшій школі |
180 |
|
Лимарєва Ю.М., Луцюк О.А. |
|
|
|
|
Якісні задачі
з фізики як засіб професійного зростання учнів сільськогосподарчих училищ |
186 |
|
Лимарєва Ю.М., Шарап Р.А. |
|
|
|
|
Дослідницькі
ланцюжки в курсі оптики загальноосвітньої школі |
191 |
|
Баранюкова І.С., Бєлошапка
О.Я. |
|
|
|
|
Використання
різнорівневих задач на уроках фізики та астрономії |
197 |
Зміст |
201 |