Related Links

Перелік дисциплін, закріплених за кафедрою технологій корекційної та інклюзивної освіти — ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет"
Надрукувати

Організація та проведення навчального процесу на кафедрі технологій спеціальної та інклюзивної освіти відбувається за денною та заочною формою організації навчального процесу і всіма видами навчальних занять (лекції, практичні заняття, індивідуальні консультації, самостійна робота, контрольні заходи) відповідно до навчального плану напряму підготовки та спеціальності і програм навчальних дисциплін. На кафедрі працює аспірантура з напрямку підготовки 13.00.03 – корекційна педагогіка.

Перелік дисциплін, які викладаються членами кафедри, наступний:

Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти

  1. Спеціальна методика образотворчого мистецтва з основами артпедагогіки
  2. Спеціальна методика трудового навчання.
  3. Основи теорії і методики виховної роботи
  4. Особистісно-орієнтовний підхід у навчально-виховному процесі спеціальної школи
  5. Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з розладами аутистичного спектра
  6. Професійна компетентність гувернера-дефектолога
  7. Спеціальна методика української мови та літератури
  8. Педагогічка інклюзивної освіти
  9. Корекційні технології інклюзивного навчання
  10. Спеціальна методика української мови та літератури
  11. Спеціальна методика математики
  12. Спеціальна методика соціально-побутової орієнтації
  13. Спеціальна методика географії
  14. Спеціальна методика природознавства та побутової фізики і хімії
  15. Спеціальна методика історії України та курсу «Я досліджую світ».

 

Другий (магістерський) рівень вищої освіти

  1. Спеціальна методика української мови та літератури
  2. Спеціальна методика математики
  3. Сучасні педагогічні системи в спеціальній та інклюзивній освіті
  4. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології навчання дітей з інтелектуальними порушеннями
  5. Технології навчання та виховання дітей із комплексними порушеннями, РАС, синдромом Дауна
  6. Спеціальна методика професійно-трудового навчання
  7. Технології формування професійної компетентності вчителя-дефектолога
  8. Прикладний аналіз поведінки у роботі з дітьми з ООП
  9. Спеціальна методика викладання дисциплін природничого циклу
  10. Психолого-педагогічний супровід та особливості роботи з родинами дітей з особливими освітніми потребами
  11. Системна допомога дітям з розладами аутистичного спектру
  12. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології навчання дітей з особливими освітніми потребами
  13. Корекційні технології роботи з дітьми з комплексними порушеннями
  14. Корекційні технології альтернативної та допоміжної комунікації у роботі з дітьми з ООП